Pulsᐩ för detaljhandeln
Med Pulsᐩ kan du som jobbar inom detaljhandeln direkt få resultat som syns i ökad kundnöjdhet och ökad försäljning.
Engagerad butikspersonal är nyckeln till nöjda kunder
Hur känns det när du som kund går in i en butik och möts av en person som mår bra och visar ett engagemang på riktigt? Visst vill du köpa av en sådan person. Vi lovar dig, det vill dina kunder också. Engagerad butikspersonal är en viktig nyckel till nöjda kunder och en ökad försäljning.
Får hjälp att fokusera för att spara tid
Med Pulsᐩ Solutions plattform som får team och ledare att må och prestera bättre får du hjälp med att fokusera på vad som är viktigast för just dig och ditt team. Vi förstår att butikspersonalens tid är värdefull. Därför är det otroligt enkelt att förstå vad som är viktigast för er att prioritera för att öka era prestationer och ert välmående.
Jobba med rätt aktiviteter
Pulsᐩ hjälper dig att kontinuerligt jobba med att driva beteenden som ger värde både för ert team och för era kunder. Det blir supertydligt att alla medarbetare är ansvariga för sitt eget och teamets välmående: vad kan "jag" bidra med för att göra det bättre för alla. Pulsᐩ visar tydligt vad som är viktigast för er att jobba med och hur du ska göra det.
Kunden berättar
"Pulsᐩ handlar inte bara om att mäta, utan framför allt om att göra och involvera"
Genom att jobba med Pulsᐩ på Panduro har blir det tydligt vad som ska prioriteras i olika team och också vilka behov och vilka resurser som behöver tillsättas. Man ”gissar” inte bara på vad som behöver göras utan agerar faktabaserat med tydliga prioriteringar och en tydlig aktivering av medarbetare och chef. Den data man får från Pulsᐩ även är riktigt bra att använda i utvecklingssamtal och korta individuella samtal.
Vill du prata med en av våra branschexperter?
Vi finns här för dig! Att komma till insikt och förstå hur långt din organisation kommit i hur man arbetar med personalens prestation och välmående är det första steget. Fyll i dina kontaktuppgifter här så hör vi av oss.
Högre försäljning
0%
Ökad kundnjödhet
0%
Lägre sjukfrånvaro
0%